2014. január 21., kedd

2. rész

Olyan 10 felé lehetett, amire hazaértem. A lányok haza mentek, a fiúk meg gondolom itt éjszakáznak, mert úgy bebasznak, hogy alig tudnak hazamenni. Mindig így van!
Bevágtatok a konyhába, a nappaliba már egy kólával megyek. Kapcsolgatom a tévét, mikor is rádöbbenek valamire. Túl nagy a csönd, már gyanús! Pár percig még ülök, aztán veszek egy kis bátorságot, hogy felkutassam mi ennek az oka. Felmegyek Ty szobájába, ahol csak a lámpa ég, és rend van(?!). Minden szobát átnézve, mentem ki a kertbe. Áhhá, megvannak. Mind a jakuzziban ül egy sörrel.
- Mi van itt? – megyek oda, és támaszkodok meg a szélén.
- Pihenünk – ránt vállat Tom. – Te nem jössz? – mosolyodik el.
- Szerintem valaki nem lenne oda érte. – nézek bátyám felé, aki felnevet.
- Engem nem zavar. Gyere nyugodtan – mosolyog.
Vállat rántva megyek be a szobámba. Kis keresés után kezembe akadt a bikinim, amit egyből felkaptam. Hajam átfésültem, s a fejem tetejére kötöttem. Lemostam magamról a festéket, majd törölközőket fogva mentem le. Elhúztam a kertet és a házat elzáró ajtót, majd magam után gondosan visszahúztam.
- Baszd, elfelejtettük a törölközőt! – csapott a fejére Ty, amint meglátta a kezemben.
- Mi lenne veletek nélkülem! – nevetek fel. Lerakom a türcsiket, s beülök Tom mellé. Hátra hajtottam a fejem, majd élveztem ahogy a kis buborékok végigjárják testem körvonalát. Jó volt egy kicsit pihenni.
Fura, ahogy most bánnak velem. Tök rendesek, bár Sykes még nem szólalt meg. Ez jelen pillanatban lényegtelen, nem is izgat, csak egy kicsit. Ránéztem az illetőre, aki engem vizslal. Elmosolyodik, én meg elfordítom buksim. Kicsit beszélgettünk, aztán úgy döntöttünk, hogy bemegyünk a medencébe. Én szálltam ki utoljára, és estem is majdnem el. Persze a fiúk jót nevettek rajtam. 

Medence szélén foglalok helyet, lábamat belelógatva nézem hogy, hogyan nyomják le egymás a víz alá. Kiabálnak, ordítoznak, ami nevetésre késztet. Lábammal enyhén a vizet fröcskölöm, ügyelve arra; ne menjen senkire! Ez annyiban marad, mikor is Nathan elhalad előttem egy mosoly kíséretében.
Kis idő múlva, kezem a medence szélére helyezve tartom meg magam és lassan ereszkedem bele. Meglepően meleg, ahhoz képest, hogy 11 óra. Oda sétálok a fiúkhoz, elveszek egy szivacsos úszógumit, majd hassal ráfekszek. Hallgatom mit beszélnek, míg szóba nem kerül Kyle jövőheti bulija, amire meg vagyok hívva.

- Tuti ott leszek! Kyle nagyon jó bulikat csinál! – szólal fel bátyám. Nagyon igaza van. Kibaszott jó bulikat alkot.

- Jaja. Sok pia, jó csajok, dübörgő zene. – áradozik Tom. Ugyan ez ment le a fejemben csak 'csajok' helyett pasik.
- Csak egy valaki legyen ott, mi? – kacsint rá Nath. Mi? Miről maradtam le?
- Ha valaki ott lesz, ő is. – vigyorog, s lepacsiznak Ebben a pillanatban mindenki rám néz. Értetlenül meredek mindegyik szemébe, de csak 3 fejrázást kapok. Mi van? Valamelyik barátnőm bejön Tomnak? Valamelyik barátnőm be jön Tomnak! Hát ez fantasztikus, csak a drága Jasminem legyen!
- És te húgica, jössz? – húz vissza ezzel a mondatával a világba. Megrázom fejemet, majd rá szegezem tekintetem.
- Biztosan. Nem lehet kihagyni! – tátom el a szám.

Kimásztam a medencéből, ami kezdett lehűlni. Magam köré tekertem egy törölközőt, majd az utánam jövő fiúknak is adtam egyet-egyet.
- Ne már! Miért az enyém a szívecskés? – visított fel Ty. Szem forgatva totyorogtam be a konyhába, ahonnan egy üveg vízzel mentem ki. Szobám ajtaját becsukva, mentem a fürdőbe. Lemostam magam, és egy francia bugyi meg póló társaságában pattogtam kuckómba. Igazán meleg volt, így kinyitottam az ablakom. Megcsapott a már hűvösebb levegő, ami fürdés után jól esett, bár anya már rég rám szólt volna. 

Laptopom bekapcsolva, ültem le a puha ágyamra. Hátam a háttámlának döntöttem, a gépet pedig ölembe helyeztem. Bejelentkeztem Facebookra, és Twitterre egyaránt. Amint  szembetaláltam magam  Facebook világával, Jas rám írt.


Na,na,na, mi volt? Balhéztatok?



Hogy neked mindig ezen jár az eszed. Nem, nem balhéztunk. Sőt tök rendesek voltak. Még azt is megtudtam, hogy Tomnak tetszik az ÉN egyik barátnőm ;)

What? És ki az? Mond már el! Pls


Mit tudom én! Csak annyit, hogy az én barinőm ^^ Most megtisztelve érzem magam :3

Óóó, bár tudnád :( 

Hallod-e, elvileg Joenak tetszel xd Jajj annyit nevettem ezen xd

Omg! Ne xd Honnan veszed?:D

Krissy mondta az egyik barcsinőcskéjének, én meg pont hallottam. De tudod hogy van ez ;)


Tudom :D
Na barcsinőm lelépek. Jó éjszakát :*
Oki szió :)

Kiléptem mindenből, kikapcsoltam a gépem, és lesiettem a konyhába, valami enni való után kutatni, mert már kilyukad a gyomrom. A helységben összetalálkoztam a fiúkkal.

- Sacikám, csinálsz valami ehető dolgot? – nézett fájdalmasan Tyler.
- Én is azért jöttem. Öhm.. – bújok bele a hűtőbe. – Melegszendvics? – hajolok ki, a három jómadárra nézve. Nagyot bólintanak, majd helyet foglalnak az asztalnál. Kiveszek felvágottat, sajtot, ketchup-ot és majonézt, hátha valaki úgy szereti. Kenyeret, s kést elővéve, megyek a sütőért. Kis keresgélés után meg is lett. Bedugtam az áramba, had melegedjen fel.

Gyorsan megcsináltam 8 szendvicset, majd kettőt belehelyeztem. Négy tányért elővéve, felsorakoztattam őket a pulton. Az első kettő szendvicset ráhelyeztem egy tányérra, s így ment ez, míg el nem fogyott a megsütni kívánt szendvics. Három tányért megfogva mentem az asztalhoz. Leraktam eléjük, és visszasiettem pohárért. Eléjük tettem, és megint visszamentem, már az én 'vacsorám'-ért, persze innivalót is vittem, mivel nem poharat fogunk rágni. Hálálkodások között fogyasztottuk el. Elraktuk a helyére a mosatlant, majd mindenki Jó éjszakát kívánva ment fel az aktuális szobájába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése