2014. január 21., kedd

1. rész

- Tyrel Cambell! Most kihúzol a szobámból vagy páros lábbal rugdoslak ki innen! – kiabáltam a bátyámmal. Mit képzel, hogy csak úgy bejön a szobámba? Nagy lópikulát!
- Jó, jó, csak szólok, hogy átjönnek a fiúk. – kacsintott, majd kiment a világomból. Ki nem szarja le, hogy jönnek a barátai? Eddig sem voltam jóban velük, most sem leszek! Kész, passz.

Nos, fojtassuk a tanulást. Történelem. Kinyitottam, majd olvasni kezdtem, már amit értettem. Aha; jó, ez nem érdekel; oszt mit csináljak vele? Nagy gyorsasággal csuktam be a könyvet és süllyesztettem a táskám mélyébe. Telefonom a kezembe véve, dőltem el a puha, párnákkal telerakott ágyamon.

 Átjössz? Itt lesz Sykes meg Benett. Kérdezd már meg Jasminet is. Köszi. S.


Én még jó hogy megyek. Szerintem Jas is. Majd érkezünk. Z.

Faszántos. Ki tudom idegelni a bátyám. Vigyorogva pattantam fel az ágyról, és futottam le a konyhába, ahol anya újságot olvasott.
- Szia anya. Nem baj, ha átjönnek a lányok? – álltam meg mellette, mosolyogva. 
- Felőlem, de nem piszkálni egymást a bátyáddal. – nézett fel a hírlapból. Bólintottam egyet, majd a bátyámhoz siettem, aki a nappaliban ült.
- Átjönnek a lányok. Haha – nyújtottam ki a nyelvem. Tudom hogy utálja.
- Micsoda? Nem! Nem! Nem! Nem! ANYAAA! – kiabált be idegesen a konyhába.
- Anya, nem elérhető. Nincs vita. Majd Hétfőn jövök – ment ki a házból. Beült a kocsijába, majd elment. Tényleg, péntek van! Megy a barátnőivel valahova, mint minden héten.

Gonosz mosollyal az arcomon mentem fel a kuckómba. Kitártam az ablakom, majd kiültem a ház tetejére. Lábaim felhúztam, kezemmel átöleltem őket, fejemet pedig rá helyeztem. Imádok ide ki ülni. Ha szomorú vagyok, esetleg megbántottak, jó a kedvem vagy csak úgy. Néztem a ház előtt elsuhanó autókat, sétáló embereket, szálló madarakat. Csak mert jó a kedvem van, kiabálnák egyet, de nem vagyok olyan kultúrátlan . Kulturált ember vagyok, iskolában. Na jó, néha itthon is.
- Szia San – ül mellém Zoe. Másik oldalamon Jas foglal helyet.
- Hali – intek feléjük. Nekikezdünk beszélgetni.

Látom,  amint bátyám hülye haverjai közelednek a házhoz. Nathan amolyan rossz fiúsan, zsebre dugott kézzel, napszemüvegben, míg Tom csak szolidan van felöltözve.

- Baszd meg! Tom ritka helyes. – szólal fel a szőke hajú barátnőm. Jasmine-nek régebben is tetszett már Tommy csak hát ki mer hozzájuk szólni? Ők 'nagy menők', mi meg hülye kislányok vagyunk hozzájuk képest. Mindenki pedig milyen nagynak tart ezért, mert Tyler a bátyám. Sokan hiszik azt, hogy jóban vagyok a fiúkkal, pedig aztán, egyáltalán nem.
- Szerintem Tyler helyesebb! – állt ki bátyám 'szépsége' mellett Zoe. Ja még ha mernél is beszélni vele a 'Szia'-n kívül. Talán lehetnénk sógornők.
- Bárki bármit mond, Nathan kikúrt helyes. – szólaltam meg, előre nézve. Nekem, úgy mond egy ideje tetszik Nathan. Párszor beszéltem már vele, rendesnek rendes, de aztán bunkó is.
- Úúúú, hallottátok, hogy Bettyt megverték? Krissy úgy meg tépte és még be is vert neki. Egy lila folt van a szeme körül. – nevetett fel Jas. Hirtelen témaváltás, ez csak rájuk jellemző. Zoe is rákezdett, én már nem. 

Betty régen a legjobb barátnőm volt. Igaz utálom, de ezen akkor sem tudok nevetni.
A nevetést, kopogás zavarta meg. Odaszóltam egy 'igen'-t. A illető bedugta a fejét. Azt hittem leesek a tetőről.
- Shannon, légyszi segíts! – nézett segítség kérően Nathan. Bemászok a szobámba, majd elé állok.
- Mondjad – nézek rá unottan, mint akit nem érdekel. Belül igen is érdekelt mit akar.
- Bátyádnak kell valami telefon töltő, de nem tudom hol van. – nevetett fel.
- A csini szobájában nem is fogod megtalálni – nevetek. Az éjjel szekrényemhez megyek, kihúzom a fiókot és kiveszem a saját töltőm – Tessék. De el ne bassza, mert megverem! – adom a kezébe.
- Köszi – mosolyodik el, majd becsukja az ajtót és lemegy.

Lazán az ágyamhoz sétálok, majd eldőlök rajta. Lányaim mellém fekszenek, s beszélni kezdenek, amit én csak hallgatok.
- Shanooon! – hallottam bátyám hangját.
- Tyleeeer! – ordítom vissza. Pár másodperc múlva jön a válasz.
- Haha. Röhög a vakbelem! Told le a nagy segged! – kiabál.
- Mimet? – megyek ki a szobából a lépcső korlátjához. Lenézek, ahol a fiúk elterülve nézik a tévét.
- A cuki fejed – mosolyog, pilláit rebegtetve. Nagy sóhaj kíséretében, megyek le a lépcsőn.
- Hozol nekünk inni? – mosolyog édesen. Tudja, hogy így meg tud törni. Hát ez nem jött össze.
- Hoz a halál – vigyorodok el. Csúnyán néz rám, mire kinyújtom a nyelvem. Hú, eszembe jutott valami. A hűtőből kivéve 3 kólát, ahogy csak tudtam felráztam. Bevittem a nappaliban szétfolyó fiúknak. Tyler nyitotta ki először, akinek az összes az arcába ment. A többiekkel is ez volt.
- Shannon Cambell, most meghalsz! – álltak fel, mire futni kezdtem. Bementem a szobámba, nekidőltem az ajtónak, persze miután bezártam. A kulcs kiesett helyéről, egy kattanás, én meg próbálok menekülni, de valaki elkap. Levisz az emeletről, ki a kertbe ahol semmi szív fájdalom nélkül beledob a medencébe. Felmegyek a víz alól, ahol kiköhögöm a tüdőmbe jutott vizet. Kimászok a medencénkből. Enyhe szívroham jött rám. 3 póló nélküli fiú, köztük a bátyám, akinek azért mégis csak vannak kockái, csak úgy mint a másik kettőnek. Oh, máj gád.

- Ha úgy vesszük, én még mindig jobban jöttem ki. – utaltam rájuk, de nem esett le nekik. Vállat rántva mentem be a házba, egyenesen a világomba. A lányok az egészet láttak, Tyler teraszáról, ezért is olvadoztak róluk, míg én az elkenődött festéket szedtem le magamról. Felkentem egy újat, majd egy hasmutató pólót és rövidnadrágot felvéve, a tükröm elé álltam. Hajam megszárítottam, majd egy kicsit begöndörítettem.
- Hova mész/ megyünk? – hallottam Jas hangját.
- Elfelejtettem mondani, hogy Louise hívott a parkba. – igazítottam meg a hajam.
- Úúú hozza Jamest is? – csillantak fel szemeik.
- Megesik – rántottam vállat.  Mintha olyan nagy ember lenne James, a lányok úgy kezdték el sminkelni magukat. Sóhajtva hagytam el a szobát, majd a nappaliban levágódtam Ty és Tom közé. Nem beszéltem velük, csak néztem az idióta műsort, bár a szemem megakadt a fotelban ülő Nathen. Ah istenem, nagyon helyes! Valahogy jóban kéne lennem vele, azaz velük, mivel Tommy fejét egyszerűen nem lehet nem szeretni.
A lépcsőn lerohantak a lányok, teljesen kirittyentve. Úristen, biztos hogy mutatkozok én ezekkel az utcán? Még lerontják a nem létező népszerűségem!

- Veletek is megáldott a Isten! – rázom a fejem. Felállok a bőr kanapéról, így mindenki engem nézett.
- Hova- hova, és én miért nem tudok róla? – vezeti rám tekintetét Tyler.
- Ő parkba, és talán azért mert semmi közöd hozzá? – mentem az előszobába felvenni a Vans cipőm. Drágaságom.
- Most miért vagy ilyen? – csap egyet a lábára, majd szemeit az enyémekbe fúrja.
- Miért? Legyek jó kislány, ha itt vannak a bunkó haverjaid? Ha? Mivel mostanság olyan vagy velem, mintha a kutyád lennék, azért! – veszem fel a szemüvegem, majd magunk után jól bebasztam az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése